Štítky

neděle 7. června 2015

Do Týna nad Vltavou přes Temelín

Purkarec - Vysoký Hrádek - Bohunice - Týn n. Vl. - Purkarec

33 km

Kostka



Druhý den našeho pobytu jsem původně chtěla dojet až do Bechyně, ale díky alergii jsem nebyla ve stoprocentní formě, tak jsem dojela jen do Týna.
Z Purkarce jsem vyjela po červené, která je v lese napojila na trasu 1095. Projela jsem kolem tvrzi Býšov k temelínské elektrárně. Tentokrát se tam zřejmě protiteroristické cvičení nekonalo. Pak jsem sjela na 1078 a přes Bohunice se dostala do Týna. Navštívila jsem místní lékárnu abych ulevila své alergii a pak se po cyklostezce 1079 podél břehu Vltavy vracela zpět. V Březích vedlaa stezka přes vydlážděnou strouhu. cyklista ji projede v pohodě, ale koloběžec? Chvíli jsem přemýšlela, zda se zout, ale pak jsem to zkusila přejet a se světlou výškou 5 cm to v pohodě šlo, nebylo tolik vody. Ale ti co mají stupátko níže nejspíš botu namočí. Dále jsem přejela hráz Hněvkovické přehrady a trasou 1079 dojela až do Purkarce. A protože bylo vedro, stihla jsem se i v přehradě vykoupat.

tvrz Býšov

JE Temelín

Týn nad Vltavou

přejezd strouhy

selské baroko a jaderná energie

přehradní hráz


Žádné komentáře:

Okomentovat