Štítky

pátek 2. září 2016

Na Sychrov a Drábské světničky

Skokovy - Přepeře - Sychrov- Vlastibořice - Svijany - Dneboh - Skokovy

43 km

Kostka




Druhý výlet našeho pobytu v Českém ráji jsme si naplánovaly hlavně na Sychrov, ale ten nás ve finále zklamal.
Vyjely jsme ráno ze Skokov na Žďár a pak Všeň a Mokrý. Od obce Přepeře jsme dojely na Sychrov po trase 14. Zde jsme si chtěly prohlédnout zámecký areál, ale panáček v pokladně nás do parku nechtěl pustit z koloběžkami. Když jsem se ho zeptala kam si je tedy můžem zamknout, poslal nás ke kládě před jednou budovou u parkoviště, když jsem mu řekla, že za kládu já to nezamknu když nemám sedlo a jestli si to nemůžem nechat někde v areálu. To nešlo. Nechápu proč třeba nemají normální cyklostojan, nebo proč nemůžu si koloběžku v parku tlačit. Tak jsme prohlídku vzdaly a byly docela rozladěné. Náladu nám spravila aspoň ledová káva.
Ze Sychrova jsme se po modré dostaly na Vlastibořice, kde jsme si prohlédli místní kostelík s dřevěnou zvonicí.
Pak jsme si užily sjezd na Pěnčín a Svijanský Újezd. Ve Svijanech mají nejen výborné pivo, které jsem si dala, ale i nově zrekonstruovaný zámek. V podnikové prodejně pivovaru jsem si ze srandy koupila firemní cyklodres.
Pak jsme podjely dálnici a po trase 4009 dojely na Dneboh. Chtěly jsme se podívat na Drábské světničky. Když jsem zde byla na jaře, právě na nich probíhal záchranářský výcvik, tak jsme se přímo na vyhlídku nedostala.
Tentokrát jsme s parkováním koloběžek měly štěstí, nechaly jsme je na parkovišti u kiosku, kde na ně mrkla ochotná paní z občerstvení.
Na Světničky jsme vystoupaly lehce bez koloběžek. A užily si krásné výhledy do kraje.
Pak jsme se na Skokovy vrátily po 4009 směr Příhrazy.

Sychrov není pro cyklisty friendly

zvonička Vlastibořice

zámek Svijany

Drábské světničky




 A ještě jsme cestou - raději neprozradím kde, potkaly zajímavé políčko



Žádné komentáře:

Okomentovat