Štítky

neděle 25. září 2016

Koloběžka tour Šerlich 2016

Šerlich - Velká Deštná - Solnice - Lično - Borohrádek - Pardubice

85 km 

Kostka




Jako tradičně každý rok poslední sobotu v září se koná  cesta na Šerlich a zpět pořádaná partou Ekovelo.cz. A již po třetí jsem se zúčastnila také. Já opět jen zpět. Z Pardubic vyjeli 4 borci plus jedna borkyně, která se přidala a cestou, já a 3 další jsme zvolili cyklobus na Šerlišské sedlo. Než dorazili ostatní, my jsme si vyjeli na Velkou Deštnou a pak v Masarykově chatě počkali na ostatní. Dali jsme si dobrý oběd, jen jsme si uvědomili až po sjetí dolů do Deštné, že nám ho nechali zaplatit dvakrát.
Oproti minulým cestám jsme tentokrát zvolili pohodovější trasu přes Lično a  Zdelov abychom se vyhli hlavním silnicím.
Domů jsme se vraceli při zapadajícím slunci a kdyby se tak brzo nesetmělo, dala bych si ještě Kuňku, abych měla rovných 100.
Také mám nově přezutou Kostku na Schwalbe Kojak a zatím si to nemůžu vynachválit. Jsem při stejné námaze tak o 2 kilometry rychlejší než na originálních Schwalbe Racer a jízda je tichá. Pláště bez vzorku v pohodě zvládnou i menší terén a na hladkém povrchu dobře drží. Zatím ale nemám vyzkoušeno na mokrém asfaltu.

Velká Deštná

Masarykova chata

Kostelík s deštníčkem?

výzva - nebezpečné klesání

západ slunce u Kunětické hory


Žádné komentáře:

Okomentovat