Štítky

středa 31. srpna 2016

Hledání meteostanice

Pardubice - Černá za Bory

17 km

Kostka
Další místo výzvy bylo najít meteostanici ČCHMÚ. Původně jsem měla plán se projet na Seč a tam jednu vyfotit, ale pracovní povinnosti a a víkendové vedro mi tento výlet překazily. Dva lidé nezávazně na sobě mi řekli, že jedna je v Černé za Bory. A tak jsem se tam jela projet. Ústav jsem sice našla ale ne Meteorologický. Oba dva co mě tam poslali zřejmě neumějí číst, ústav je to Metrologický. 
Takže jsem projela alespoň Nemošickou stráň, kde se mi dařilo fotit mlynaříky dlouhoocasé a pak kolem letiště, kde Meteorologická stanice je, jenže je vojenská a k té by mě nikdo nepustil.





Český Ráj
Skokovy - Branžež - Mužský - Valečov - Skokovy 

27,5 km

Kostka



V pondělí jsme se pak přesunuly do Českého Ráje, opět do obce Skokovy na rekondiční pobyt.
A v úterý jsme se vydaly hledat meteorologickou stanici zde. Měla být na Mužském, podle mapy někde pod zatáčkou.
Takže nejdřív jsme projely Srbsko  a Branžež a po modré do lesa na obětní kámen. Pak jsme stoupaly na Mužský, ale stanici na určeném místě nenašly. Tak jsme vyjely až na vyhlídkové místo a pak sjely se podívat na hrad Valečov. Ten byl ale v obležení filmařů, natáčel se tu nějaký seriál.
Pak jsme se po zelené vrátily na Branžež a na Skokovy.


obětní kámen

zde měla být meteorologická stanice

výhled z vrchu Mužský


Žádné komentáře:

Okomentovat