Štítky

neděle 23. října 2016

S koloběžkou po Praze a u Sv. Jana pod Skalou

1. Praha - Vyšehrad - Prazský Hrad - Ladronka

17 km

Kickbike

O víkendu jsem v rámci rodinných návštěv jsem se dostala do Prahy a protože jsem měla čas i na výlet, koloběžku jsem si musela vzít sebou. Volba padla na Kickbike, s malou koloběžkou se ve městě lépe manévruje. 
Tedy ze Zličína jsem se s koloběžkou svezla do centra a od Muzea jsem podle navigace projížděla uličkami na Vyšehrad, pak na Výtoň a podél Vltavy k Národnímu divadlu , na Kampu a Pražský hrad. Pak jsem pokračovala na Ladronku. Původní záměr navšívit ještě letohrádek Hvězda a po svých se dopravit přes Zličín, Břve a Úhonice do Chrustenic, kde jsem měla přespat bohužel padl, protože začalo pršet a už na Ladronce jsme byla úplně mokrá. Našla jsem si tedy na navigaci nejbližší metro u motolské nemocnice. Tak jsem tedy sjela po stráni v zakrádkářské kolonii a nastoupila na metro a vrátila se na Zličín k autu. 

2. Chrustenice - Lhotka - Vráž - Sv. Jan pod Skalou - Hostim

17 km 


Druhý den ráno jsem ještě za mlhy vyjela po modré z Chrustenic. zajela jsem si ( nechtěně ) do Loděnice, pak se vrátila stejnou cestou a pokračovala na rozhlednu u Lhotky u Berouna. Konečně se mi splnilo přání vidět mlhu v údolí a slunečno na kopci. To si u nás v nížině moc neužiju. Pak jsem sjela dolů přes Vráž a po žluté lesem na Svatého Jana pod Skalou. S ostatními z naší rodiny jsem se sešla v Hostimi, kam jsme si zašli na výborný oběd a pak jsme se vrátili na Sv. Jana, kde jsem ještě, už bez koloběžky ,vystoupala na vyhlídku. Také jsem zde splnila výzvu na tento týden - místo z pohádky nebo pověsti. V kostele je jeskyně Sv. Ivana, který zde bojoval s čertem.

1. na Vyšehradě

1. z Vyšehradu

1. Vltava

1. Ladronka

2. za mlhy do lesa

2. pohled z rozhledny

2. Sv. Jan pod Skalou

2. hrobka ve Sv.Janu

2. Hostim

2. Výhled od kříže



Žádné komentáře:

Okomentovat