Štítky

neděle 16. října 2016

Dobytí Suchého vrchu

Lichkov - Suchý vrch - Jablonné - Letohrad - Choceň

67 km

Kostka






Na tenhle dlouho plánovaný výlet jsem se konečně dostala, když se zdálo, že počasí bude trochu přívětivější. Mohla jsem jet pouze o víkendu, kdy jede přímý cyklo vlak z Pardubic do Lichkova. Tu jsem tedy v 7,30 nastoupila do téměř prázdného vlaku a skoro dvě hodiny jela až na konečnou stanici. Zatím co v Pardubicích vypadalo, že bude slunečný den, když jsem vystoupila v Lichkově uvítal mě déšť a silný vítr. Ani se mi vystupovat nechtělo, ale po ujetí asi 2 kilometrů déšť ustal a v lese ani vítr nevadil. 
Poprvé jsem jela podle navigace z tabletu, trasy naplánované od mapy.cz . Nejdříve tedy po cyklistické 4077 tlačením, popojížděním na Suchý vrch. Tady jsem splnila výzvu na tento týden - vyfotit jelena a ještě jsem se občerstvila v bufetu. Na sjezd jsem si oblékla o větrovku a rukavice navíc a sjížděla po 4074 na Jamné a Jablonné nad Orlicí. Nejdříve byla nezpevněná cesta, místy i mokrá ale moje nové obutí na Schwalbe kojak to v pohodě zvládlo. Jela jsem ale opatrněji.
Až do Jablonného mě navigace vedla v pohodě, nemusela jsem kontrolovat mapu, pak jsem ale věděla, že chci na Letohrad a tak jsem se držela zeleného cyklistického značení. Ve Verměřovicích se mnou ten panáček co je zavřený v tabletu přestal komunikovat a tak jsem ho v Letohradu vypla a jela si podle svého. Zde jsem si ještě šla fotit do zámeckého parku a pak po trase č. 18 dojela přes Ústí nad Orlicí až do Chocně, kde jsem nastoupila do vlaku. Celou orlickou stezku 18 jsem si užívala, bylo sice pod mrakem, ale bezvětří a celkem teplo.  Až budou dny delší a nebude se tak brzy stmívat, dám si tuto trasu celou až do Pardubic. 

výhled na Kralický sněžník

pod Suchým vrchem

Kramářova chata - Suchý vrch 995 m n.m

Jamné a nějaký ohořelý strom

cesta na Jablonné

tvrz Orlice, Letohrad

zámek Letohrad

trasa č. 18

Žádné komentáře:

Okomentovat