Štítky

pondělí 10. října 2016

Podzim na Podhůře

Městské lesy Chrudim - Podhůra

14 km

Kickbike





Protože z léta jsme skočili rovnou do zimy a mě tak moc chybí podzim, v pondělí, kdy se na chvíli ukázalo sluníčko, vyvezla jsem alespoň svoji koloběžku a fenku na malý výlet na Podhůru.
Auto jsem zaparkovala na parkovišti pod rozhlednou Bára a křížem krážem se projížděla po lesích
Je zde spousty míst k vyžití, jako třeba lanový park, venkovní tělocvična, pro děti Kočičí hrádek, značená trasa pro vozíčkáře a singltrek, který jsem si na závěr výletu také projela. Na malé koloběžce to vůbec nebyl problém, ani jsem nečekala, jak mě to bude bavit.
Je tu rozhledna Bára, na kterou je vstup zdarma a nově zrekonstruovaná vyhlídková věžička na Chlumu. Taky jsem sjela do zámeckého parku ve Slatiňanech a posvačila na Vrchlického vyhlídce. Takže výzvu tohoto týdne - vyhlídku - jsem splnila několikrát.

venkovní tělocvična

vyhlídka na Chlumu

rybník

gotická mariánská věžička

park zámku Slatiňay

Kočičí hrádek

Chrudim na pozadí Kunětické hory

Žádné komentáře:

Okomentovat