Štítky

neděle 7. srpna 2016

Kam mě noha nesla, Rio a noční jízda

Pardubice - Vysoké Chvojno - Hradec Králové - Opatovice - Pardubice

64 km

Kostka






V neděli jsem se jela projet,jen tak kam mě noha nesla. Vzala jsem to na Vysoké Chvojno a pak Hradeckými lesy přes Hradec Králové a Opatovice domů. Za elektrárnou jsou krásné rybníky, jednou to tam pojedu detailněji prozkoumat. I když povrch zrovna koloběhu nepřeje, zvláště Kostce. 

Také tu v Pardubicích máme Rio park
 Ten jsem před svojí projžďkou projela abych se podívala na kolobežky. My místní jsme se toho trochu báli, hlavně kvůli hluku a sportovním přenosům v noci a zrušení nočního klidu. Ale naštěstí o to není příliš velký zájem, takže je v noci ve městě klid v rámci možností. 
A večer jsem s partou Ekovelo.cz vyjela na Noční jízdu. Vzala jsem na to svůj Kickbike abych zase vyvenčila jinou koloběžku. Ujeli jsme asi 20 km po městě a navštívili již zmíněný park, kde bylo víc pořadatelů než diváků. Tam jsme se nejvíce pobavili focením koloběžek. A zakončení bylo, tedy pro mě v letním kině, kde dávali zrovna Terminátora. 

hřbitov Sezemice

v Hradci Králové

opatovické rybníky

noční Riopark a vítězové



Žádné komentáře:

Okomentovat