Štítky

neděle 20. října 2013

Přírodní park Orlice

Čermná nad Orlicí - Kostelec -Svídnice - Číčová - Čermná n. O.

24 km




Říjnovou sobotu jsme spojili s návštěvou v Čermnné nad Orlicí a projížďkou v místních lesích. Bohužel tato oblast se nachází na rozhraní 3 map od Shockartu, 129, 114 a 116. Nechtěla jsem se tahat se třemi, tak jsem si vzala jen 129 orlickoústecko a 114 královéhradecko. To byla ale chyba na oblast kterou jsem jela by se nejlépe hodily 116 orlické hory. Myslela jsem si že se mapy překrývají, ale právě u těch dvou co jsem měla sebou mi chyběl celý čtvreček s vesnicí Koryta a tady jsem si mohla zkrátit cestu. Místo toho abych jela lesem jsem jela na silnici a to mě, hlavně když jsem se psem, připadá nebezpečné a moc mě to nebaví.  Ale i tak to byl hezký podzimní výlet který vedl převážně po polních a lesních cyklostezkách.








Žádné komentáře:

Okomentovat