Štítky

úterý 15. října 2013

Fotogenická Kunětická hora

Pardubice -  Kunětická hora - Kunětice - Pardubice

22 km



Miluju podzim, když svítí sluníčko, voní popadané listí a příroda je krásně barevná. A protože jsem neměla čas vydat se na vzdálenější místa, vyrazila jsme alespoň na Kunětickou horu. Samozřejmě s kolobežkou a psem a také vybavena dvěma foťáky.


malý foťák a funkce Camera obscura

Olympus TG-320

Sára sama zapózovala (TG -320)

Olympus SP-565UZ , který mám už 5 let (dále nazývaný velký ) a Olympus TG-320, (dále nazývaný malý) který jsem si pořídila koncem léta, hlavně kvůli tomu že je outdoorový. Většinou fotím na přednastavené programy, až teď nedávno jsem se dokopala pořídit si knížku a pohrávat se s manuálním nastavením. Ten malý je  skladný, má fůru zajímavých scén a filtrů, dle výrobce je téměř nerozbitný a vodotěsný, takže na koloběžku je ideální. Ale  velký prostě pro mě nemá konkurenci, hlavně na krajinky které fotím nejraději.

Olympus SP-565










Žádné komentáře:

Okomentovat