Štítky

pondělí 24. června 2019

Urbex tour

Kolín - Kutná Hora - Týnec nad Labem - Rohoznice - Pardubice

85 km

Kostka



Konečně jsem si udělala čas na koloběžku a v neděli, když nebylo takové vedro jsem se vydala na celodenní projížďku.
Tématický výlet jsem si vymyslela na málo známá nebo zničená místa v mém okolí.
Vlakem jsem se přesunula do Kolína a odsud to vzala smer Kutná Hora.

První jsem potkala tvrz Nebovidy.




Pak jsem to vzala k obci Miskovice k rozhledně Vysoká.




Ta mě ale tolik nezajímala. Chtěla jsem si vyfotit zříceninu letohrádku Belvedér. Místo to bylo zajímavé a rozhodně to popálení od kopřiv stálo za to.





Pak jsem to vzala k obci Bylany, kde je archeologický ústav a naleziště z neolitu, mladší doby kamenné.



O kus dál na Kutnou Horu jsem potkala akvadukt.




V Kutné Hoře jsem se nezdržovala, projela jsem středem na Svatou Kateřinu a Týnec nad Labem. V Týnci jsem si dala v cukrárně pauzu na kávu a zákusek.

Pak jsem jela klasiku, trasu č. 2 podél Labe a v Kladrubech se potěšila čápem a hříbátky starokladrubáků.





Ještě jsem měla čas, domů se mi nechtělo, tak od Semína jsem to vzala lesem kde bylo příjemně, ale cesta byla písečná, takže se moc nedalo jet směr Žáravice.

Tady jsem se šla podívat do lesa na přírodní divadlo, ale komáři tu dělali nálety, takže jsem místo rychle opustila.


Dále jsem jela na Rohovládovu Bělou a Rohoznici, kde je v lese další rozbitá stavba. Také bývalý lovecký zámeček.



Pěší Krkonoše

Před tímto výletem jsem se snažila trávit čas také na horách, takže jsem si udělala tři túry s mojí Sárou v Krkonoších. 
Jedna byla z Pomezek na Rýchory do Svobody n. Úpou.





A další dvě z výchozího bodu v kempu ve Špindlerově Mlýně.
První na Čertův důl, Luční boudu a Kozí hřbety. 








A druhá na Vrbatovu boudu, Harrachovy kameny, pramen Labe a Labskou boudu. 








2 komentáře:

  1. Ahojky. Nemáš náhodou zkušenosti s MASTER 26-20 https://trefasport.cz/kolobezky/22215-master-26-20-cerna-cervena.html ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já osobně ne, ale podle recenzí jiných koloběžců je to nekvalitní koloběžka

      Vymazat