Štítky

sobota 11. srpna 2018

Kilo do nejtemnějšího Pekla

Pardubice - Hradec Králové - Jaroměř - Třebechovice p.O - Pardubice

102 km

Kostka




 Vydala jsem se na úzce tématický "pochmurný " výlet. I když některá potkaná místa nebyla záměrem.
Jelikož mám ráda tvrdou muziku a letos jsem se z pracovních důvodů nedostala jako divák na festival Brutal Assault, dojela jsem se tam jen tak podívat.
Cestou z Pardubic tam jsem projela obce HROBICE a POHŘEBAČKA a v Hradci Králové jsem minula dům s číslem popisným 666.



V Jaroměři - Josefově jsem byla celkem brzo, za 3 hodiny, jelo se mi po stezce č. 2 nádherně a průměr jsem měla něco k 17 km/h. Na místě jsem se setkala s kamarádkou a došly jsme si spolu na oběd.
Zpáteční cestu jsem vzala na Třebechovice pod Orebem, ale to už jsem jela proti větru.
A tématicky jsem ještě potkala černou kočku a v Býšti černé býky.

Žádné komentáře:

Okomentovat