Štítky

neděle 21. května 2017

Kolochůze v Kaňkových korách

Třemošnice - Běstvina - "Pařížov - Třemošnice

14 km

Kickbike





Moje patálie s bolestí paty nadále přetrvávají. Vyzkoušela jsem tejpování i babské rady ve smyslu vycpávat si ponožky březovým listím. To trošku také zabralo, nejspíš tím, že listí podepře padající klenbu, ale zatím nejvíc pomáhá intenzivní terapie pomocí  mastí a zábalů z té rostlinky, kterou někteří lidé hulí. 
Takže, když se mi opět ulevilo tak, že jsem ráno nekulhala, musela jsem vyzkoušet i krátkou projížďku po lese. 
Vzala jsem Sáru a kickbike do Třemošnice autem, a tady jsme vyjely na Kaňkovy hory po trase 4232. 
Potěšila jsem se  panoramaty a i když koloběžka byla spíše kompenzační pomůcka než sportovní náčiní, byla jsem šťastná, že můžu být v přírodě. 
Času jsme měly dost a tak střídavě chůzí, popojížděním a vysedáváním na krásných mistech jsme trávily nedělní den. Podívala jsem se i k přehradě Pařížov a podél řeky Doubravy se vrátila zpět k autu. 

panoramata z Kaňkových hor

kravka s ofinou

Santiniho kaplička v  Běstvině

přehrada Pařížov

Kaňkovy hory v pořadí

řeka Doubrava



Žádné komentáře:

Okomentovat