Štítky

neděle 2. dubna 2017

Ze Seče na Vápenný Podol

Seč - Počátky - Kraskov - Vápenný Podol - Seč

21,5 km

Kickbike



Máme skoro letní počasí a tak jsem opět vyjela se psem na výlet. Tentokrát s ohledem na věk mé fenky jsem raději zvolila kratší trasu než posledně.
Auto jsem zaparkovala u sečské přehrady na parkovišti a po žluté turistické jela podél přehrady, a pak lesem k Počátkům a do Kraskova. U rybníka jsem Sáru nechala odpočinout a vykoupat se a dál jsme pokračovaly po zelené na Vápenný Podol. Vystoupala jsem na vrch Bučina a zde se podepsala do cancáku. Při pohedu na mapku to vypadá, že jsem bloudila, ale jela jsem po skutečné zelené, v mapce je chybně zakreslena. Ještě jsem se jela podívat k lomu a zvědavě vlezla i dírou v plotě do vnitř. Ale nic zvláštního k vidění tam nebylo.A splnila jsem výzvu na tento týden - vyfotit černou skládku.
 U kostela je venkovní expozice vzorků kamene který se tu těží, je tu informační tabule a přístřešek. Ten ale nemá sedátka, tak jsem k odpočinku využila jeden z exponátů.
Pak jsem se vrátila na Seč k autu po modré. Všechny cesty byly dobře sjízdné  a také jsem po celou cestu téměř nikoho nepotkala. Na to, že byla krásná neděle trochu divné, ale buď lidé podlehli předpovědi počasí, že mají přijít bouřky, nebo spíše vyrážejí za nějakými atrakcemi než jen tak do přírody. To mi ale vyhovuje, já se nejlépe cítím v klidném lese nebo na lukách bez davů lidí.







Žádné komentáře:

Okomentovat