Štítky

úterý 28. června 2016

Ze Špindlu do Pardubic

Špindlerův Mlýn - Vrchlabí - Hostinné - Dvůr Králové - Hradec Králové- Pardubice

117 km

Kostka




Z Kuksu jsem s koloběžkou v autě pokračovala na víkendový pobyt ve Špindlerově mlýně. Byla to teambuildingová akce jedné hradecké firmy v hotelu Horal. V sobotu jsem vzhledem k přepovědi počasí kolobežku nechala v lyžárně hotelu a šla na pěší túru na pramen Labe. Bouřky se nakonec nekonaly a i když výlet byl moc hezký a já namáhala úplně jiné svalové partie než na koloběžce, trochu jsem litovala, že jsem se třeba nenechala s koloběžkou někam se vyvézt.
V neděli byl návrat zpět a můj původní plán byl jet na koloběžce do Hradce Králové. Jenže ráno pršelo, a mě to bylo líto, tak jsem si řekla, že si to sjedu alespoň do Vrchlabí, kdyby se zadařilo, tak do Dvora Králové. Nakonec vyšel ten nejlepší plán o kterém jsem ani nedoufala a dopravila jsem se po vlastní ose až do Pardubic.
Když jsem vyrážela od hotelu Horal, silně mrholilo, oblékla jsem pláštěnku, ale skoro jsem přes déšť ani neviděla na cestu. U přehrady mrholení ustalo a před Vrchlabím jsem pláštěnku mohla sundat. Zde jsem se napojila na cyklotrasu č. 2 - Labskou stezku. Sice jsem moc dupat nemusela, bylo to stále z kopce, ale pohyb na koloběžce mi krásně rehabilitoval bolavé svaly po pěší túře. Za Hostinném se dokonce ukázalo sluníčko.  Až před přehradou Les Království byl první a jediný kopeček. Tady mě dohnal bratr v doprovodném vozidle a musela jsem ho ujišťovat, že opravdu pojedu dál.  Na Přehradě jsem si po asi 45 km dala první pauzu - oběd v kiosku. Malé pivo a grilovaného pstruha. Pak jsem stále po trase 2 jela do Dvora Králové a na Kuks. Asi na 80 kilometru - za Jaroměří jsem si dala další pauzu na snědení oříšků a sladké pasty ( něco jako Jesenka co se dřív vyráběla, ale tato je z Lidlu a vždy mě dodá energii ). V Hradci Králové jsem navštívila babičku, vypila kafe a snědla sladký závin a vydala se na poslední kus cesty. Je ostudou, že Hradec a Pardubice nemají mezi sebou stále cyklostezku a dvojka vede přes Vysokou nad Labem. Moc mě to nebavilo, provoz tu byl dost velký. Za Kunětickou horou jsem se už napojila na naši cyklostezku u Labe a zdárně dojela domů. Osobní rekord 117 km za den beru s rezervou, prvních 40 km bylo stále z kopce. Dle mého tachometru jsem to jela 6 hodin 59 minut a průměr byl 16,8 Km/h.

přehrada u Špindlerova Mlýna

jez Hostinné

přehrada Les Království

most přes Labe za Jaroměří

Hradec Králové

Žádné komentáře:

Okomentovat