Štítky

sobota 30. dubna 2016

Z Chocně přes Litomyšl do Pardubic

Choceň - Litomyšl - Cerekvice n. Loučnou - Chroustovice - Pardubice

81 km

Kostka






Poslední dubnový den jsem si udělala čarodějnickou vyjížďku na počest 2 letého soužití s Kostéčkou. Jsou to přesně 2 roky kdy jsem si ji přinesla domů a najeto má po dnešku 6351 km. 
Vyrazila jsem vlakem do Chocně, kde se ke mě přidal choceňský kolega koloběžec a ve složení 2 černé Kostky jsme vyjeli do Litomyšle. Zde se konalo každoroční Otevírání lázeňské sezóny, docela mě pak mrzelo, že nemám také kostým. 
Z Litomyšle jsem pak sama jela do Pardubic. Vzala jsem to na Cerekvice nad Loučnou, navštívila Růžový palouček. Jeden je také u Žacléře, tam jsem byla v roce 2013 na Yedoo. Tento je tu na počest loučících se českých bratří s vlastí. 
Pak jsem jela na Libecinu a Řepníky, a  bylo to stále do kopce.Původně jsem chtěla jet přes Luži, ale nakonec jsem si vybrala méně frekventovanější cestu.  Od Lozic jsem se napojila na cyklotrasu 4119 a ta mě dovedla až do Pardubic.

kontroverzní autobus v klášterních zahradách

veteráni a Kostéčky

Růžový palouček

svačina před Chroustovicemi

Žádné komentáře:

Okomentovat