Štítky

středa 26. srpna 2015

Výlet Ž - týmu na Vysočinu

Trhová Kamenice - Ležáky - Chrast - Hrochův Týnec-
Pardubice 

53 km 
4  Kostky
1 Kickbike






Nedělní výlet Ž - týmu následoval po mém sobotním osobním rekordu ( ujetí 110 km za den ) a tak jsem se trochu obávala zda ho zvládnu. Ráno mě sice trochu bolely záda, ale rozhýbala jsem to a výlet dala. Také proto, že to bylo povětšinou z kopce.
S partou jsme si dali sraz na autobusovém nádraží a využili cyklobus do Trhové Kamenice. Odsud jsme se jeli podívat na památník do Ležáků. Zde jsme i posvačili v kiosku. Pak jsme chtěli navštívit hrad Žumberk, ale nějak jsme netrefili tu pravou trasu (myslím že to bylo mou vinou, protože jsem měla mapu ) a tak místo toho jsme skončili v Chrasti. Ale nelitovali jsme, jednak jsme se porošli krásnou zámeckou zahradou a pak také jsme navštívili úžasnou hospůdku U Jonáše . Jídlo bylo sice trošku dražší, ale velké porce a výborné. Také jsme ocenili ochotný přístup, přijeli jsme asi 20 minut před otvíračkou a v pohodě jsme, narozdíl od předchozího výletu, byli obslouženi. 
Za Ž  - tým jsme udělili 8 michellinských Kostek za jídlo a 9 za prostředí. 
Pak jsme se s plnými žaludky a místy i proti větru  vraceli do Pardubic. Před Dvakačovicemi jsem měla skoro krizi a myslela jsem že si sednu do škarpy a tam už zůstanu. 
Ale výlet jsme zdárně ukončili a již plánujeme další Ž rací výlet. 

památník Ležáky

park v Chrasti

zámek Chrast






 

Žádné komentáře:

Okomentovat