Štítky

sobota 22. srpna 2015

Moje první stovka

Pardubice - Dašice - Horní Jelení - Potštejn - Doudleby - Borohrádek
Holice - Pardubice

110 km

Kostka






Rozhodla jsem se konečně pokořit 100 km za den a tak jsem se předposlední srpnovou sobotu, když pominula vedra vydala sama na delší výlet. Jako cíl jsem si vytyčila Potštejn, místo mého dětství. Nejen proto, že to místo mám ráda, ale také že po cestě je pro případ nouze pár lidí, kteří by mi mohli poskytnout azyl. To jsem nakonec nevyužila a výlet zdárně dokončila. 
Z Pardubic jsem jela na Dašice, Plátěnice a Horní Roveň, v Ostřetíně jsem si dala krátkou pauzu na svačinu a pokračovala směr Horní, Dolní Jelení. Zde jsem kus cesty jela lesem po modré na Plchůvky. Ku podivu mě cesta bavila od samého začátku, jindy si ji užívám až tak po 20 kilometru. Jen před Ostřetínem začal trochu foukat protivítr. Pak jsem jela na Kostelecké Horky a Borovnici. Těsně před Potštejnem jsem začala cítit kolena, ale už to bylo z kopce a zde jsem si dala větší pauzu na oběd v Hotelu Sávia. Ještě jsem navštívila místní hřbitov, nejen pro to, že mám taková místa v oblibě, ale taky abych zapálila svíčku na babiččině hrobě. 
Pak už jsem jela  přes Záměl do Doudleb, kde jsem se napojila na novou cyklostezku 4363 na Kostelec n. Orlicí až Čestice. Dále pak lesem na Zdelov a Šachov, přes Borohrádek, Veliny, Holice. Ve Velinách jsem si dala pauzu na snědení tyčky, myslela jsem že dál už nepojedu jak mě nohy bolely, ale zázračně jsem to rozhýbala a hlavně až do Holic byl dlouhý sjezd. Pak už se jelo až do Pardubic v pohodě přes Horní a Dolní Ředice, Choteč a Sezemice.
Aplikaci na mobil nemám, ale můj tachometr ukázal tyto hodnoty: Ujetá trasa 109,68 km, průměr 14,6, doba jízdy 7,5 hodiny.  Spálené kalorie a schozená kila obyčejný tacháč neukazuje a ani mě taková blbost nezajímá.  

starodávný přejez u Plchůvek

poutní místo Homole

hrad Potštejn

kostelík Veliny

před Sezemicemi



Žádné komentáře:

Okomentovat