Štítky

pátek 8. května 2015

Kam mě noha nesla

Pardubice - Sezemice - Vysoké Chvojno - hradecké lesy - Býšť - Pce

63 km

Kostka






Na druhý květnový svátek jsem se jela jen tak projet po okolí. Z Pardubic přes Sezemice, Choteč, Dolní Ředice do Vysokého Chvojna. Tady jsem zabočila do lesů. Po ujetých cca 25 km mě jízda  začala pořádně bavit a v hradeckých lesích jsem si to vyloženě užívala. Zpátky přes Chvojenec a Drahoš do Chotče, kde jsem se stejnou cestou vracela zpět. Celo trasu 63 km jsem dupala v kuse, jen s malou přestávkou na snězení jednoho banánu a občasné zastavení na pořízení nějaké fotky. Po ujetí 55 km mě začaly bolet zadní svaly, takže vím , kdy to chce přestávku. Ale domů už to bylo kousek a tak jsem dupala dál. V lesích bylo spousty cyklistů, ale koloběžec žádný. 





Žádné komentáře:

Okomentovat