Štítky

pátek 12. září 2014

3 krátké výlety po Vysočině


Letos jsme se vydali na rekondiční pobyt do obce Kuklík u Sněžného na Vysočině. Samozřejmě jsem si musela vzít sebou koloběžku. Protože jsem předpokládala, že budu jezdit spíše po silnicích a delší trasy, a také bez psa, volba padla na Kostku.
Byli jsme ubytováni na báječném penzionu Kukla a dokonce jsme se zde sešly 3 koloběžky : Kostka, Yedoo a Mibo. 
Společně jsme se ale projely jen jednou a jen po Kuklíku, jinak jsem jezdila sama. Za ten týden, kdy nám počasí opravdu přálo jsem zvládla 3 kratší výlety a 2 delší. A tady jsou popsány ty kratší.

1.Kuklík - Odranec - Zubří

26 km
Kostka 


Hned druhý den po příjezdu mi to nedalo, a před obědem jsem se jela projet na Odranec a Koníkov a zpátky se vracela přes Zubří a Zuberského rybníku. Tam jsem zvolila cestu lesem po modré,která ale byla po dešti z minulého dne rozmočená, takže jsem Kostku vedla.







2. z Kuklíku do Jimramova

23 km


Další den jsem si udělala malou projížďku do Jimramova. Bylo to až večer po 18 hodině a než jsem dojela do Jimramova po stezce č. 104, která byla krásně z kopce, docela se setmělo. Vracela jsem se na Kuklík 4344  polem a to už slunce zapadlo. Od Věcova jsem musela jet po silnici na Odranec a tou už bylo po tmě a docela jsem se bála. Blikátko na helmě a na řidítkách, které je dostačující po městě, mi zde na horách přišlo málo viditelné. Naštěstí zde provoz nebyl tak velký, všehovšudy mě předjely asi dvě auta a tak jsem se šťastně po 20 hodině dostala na penzion.







3. na Milovský rybník

17 km



Třetí krátký výlet se uskutečnil až předposlední den našeho pobytu a to jsem se vydala s kolegyní Janou, která zde měla kolo na projížďku k Milovskému rybníku.
Cesta byla do Sněžného, odsud po červené na Milovy a pak lesem po 4340 zpět do Snežného a Kuklíku.






Žádné komentáře:

Okomentovat