Štítky

pondělí 17. září 2018

Na 5. sraz koloběžek

Pardubice - Běleč n Orlicí - Králova Lhota - Česká Skalice
spanilá jízda do Babiččina údolí
kemp Brodský

85 km

Kostka





V sobotu 15.9. jsem sbalila kolobežku, stan, spacák a další potřeby a vyrazila na 5. sraz koloběžek pořádaný firmou Kostka na kemp Brodský u Červeného Kostelce.
Vyjela jsem ráno v 8 hodin a všude se válela nepropustná mlha.




Jela jsem nejdříve po silnici na Borek a pak Hradeckými lesy na Běleč.
V Nepasicích se na rozdíl od názve obce všechno páslo a cyklotrasa vedla pastvinami.




Za Libranticemi se nebe roztáhlo, ale začalo i trochu foukat. Cestu jsem si ale užívala, pouštěla si oblíbenou muzikua ani mi nevadila těžká řidítka.
Dojela jsem k nádrži Rozkoš a i zde jako všude bylo málo vody.





Za Českou Skalicí jsem se stavila na vojenském hřbitově z bitvy v roce 1866.




Pak už jsem mířila na kemp. V původním plánu jsem chtěla dojet na místo a počkat na ostatní až přijedou ze spanilé jízdy. 
Když jsem ale projížděla Studnicí, potkala jsem předvoj a koegové na mě křičeli , že jedu špatným směrem
Tak jsem se nechala překecat a ještě k tomu mi kamarád Petr nabídl, že mi popojede s mojí natěžko zbalenou koloběžkou. 
Takže jsem s ostatními dojela na Babiččnino údolí. 




Tady jsme se občerstvili a pokračovali na rozhlednu v Žernově. Tu jsem si letos i vystoupala.
Na kemp jsme i s menším občerstvením na Špince dorazili mezi prvními.
Rozbalila jsem si tedy svůj stan - rakev a večer nás už čekal kulturní program.


Zahrály 2 kapely, byli ohňostroj a vyhlášení dopoledních soutěží, které jsme nestihla.


 A pak jsem utahaná vlezla do svého pidi stanu, ale byla v noci v něm docela zima


Žádné komentáře:

Okomentovat