Štítky

pátek 11. listopadu 2016

Za vypuštěným rybníkem

Pardubice - Černá u Bohdanče - Neratov - Hrádek - Pardubice

29,5 km

Kostka





Protože jsem si letos dala závazek, že najedu 5000 km a asi 500 mi ještě chybí, tak jsem , když se počasí trošku umoudřilo vyjela na menší projížďku. Inspirací mi opět byla výzva , na tento týden: vyfotit vypuštěný rybník. Což tu nebylo tak těžké,  Lázně Bohdaneč jsou známé nejen lázeňstvím ale i rybníkářstvím. Vypuštěný byl hned druhý rybník který jsem potkala a to rybník Rozhrna. Celkem jsem jich dnes potkala asi 8 a jeden písník, a vypuštěné byly dva.
Vtipné bylo, že jsem chtěla na této projížďce vyzkoušet funkci stopař od Mapy.cz, ale jelikož s dotykovými technologiemi nějak nekamarádím, až doma jsem si všimla, že jsem si aplikaci nespustila, no tak příště...... aspoň mám důvod vyjet si zase někam.





Žádné komentáře:

Okomentovat