Štítky

neděle 13. prosince 2015

Na uzavřeném chrudimském obchvatu

Pardubice - Medlešice - Chrudim - Dražkovice - Pardubice


30 km

Kostka







Na stříbrnou neděli jsem se vydala na akci, otevření budoucího chrudimského obchvatu, pro pěší, cyklisty a bruslaře. Na dvě hodiny bylo povoleno jezdit, chodit a bruslit na úseku 5,5 km dlouhém, který se bude pro auta otevírat někdy v roce 2016.
Ráno jsem vyjela z Pardubic, bylo docela teplo, ale před Třebosicemi začal foukat protivítr. Projela jsem Chrudim abych se dostala na výchozí místo u výjezdu z města směr Hrochův Týnec. Přijela jsem něco po 10 hodině a účastníci již jezdili. No myslím, že nejvíc tam bylo pěších. Co je zvláštní, i když jsem jela zpátky, vítr se otočil a zase foukal proti. To je ten cyklistický Murphyho zákon. 
Vrátila jsem se přes Dražkovice a ještě se doma stavila pro Sáru a vzala jsem ji  proběhnout. Takže mi to dnes hodilo 40 km.





 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat