Štítky

středa 16. července 2014

Krátký výlet v Orlických horách

Rokytnice v Orl. horách - Pěčín - Kačerov - Uhřínov p. Deštnou

23 km 

Kostka

Druhý den jsem se musela dopravit zpět do Uhřínova pro auto, tedy vyjela jsem z Rokytnice v Orlických horách po silnici na Pěčín. Odsud po cyklotrase 4330 přes Ochoz na Rampuši. Tady mě pobavila reklamní stezka místního včelaře. Po stromech byly vyvěšeny vtipné slogany propagující med. Dále se mi moc nechtělo jet po záplatovaných silnicích, tak jsem raději jela (místy i šla) po červené turistické. Za Rampuší a Kačerovem mě to ale neminulo, přiznám, že na Yedoo se taková silnice jede snad lépe. Byla jsem celá vyklepaná a z kopce se to bála pořádně rozjet.
V Uhřínově jsem si prohlédla skanzen, naložila Kostku do auta a smutná, že mi končí krátký pobyt na horách se vrátila do rozpáleného města.
Znovuobjevila jsem pohodu osamělého putování, dříve jsem často jezdila sama na kole. Na koloběžce mě to zatím tak samotnou nebavilo, potřebovala jsem k tomu parťáka abysme si dodávali rychlost, ale tyto dva výlety jsem si náležitě užila. Počasí bylo ideální, krásná krajina, a já si jela svým vlastním tempem, stavěla kde se mi zachtělo, prostě jsem si krásně vyčistila hlavu.
Zpátky v Pardubicích jsem měla ještě další popojíždění, takže mi to stejně za celý den hodilo 39 km.

krásné počasí

medová stezka - u tohoto sloganu jsem se málem zadusila vodou

na medové stezce

pohled směr Rychnov nad Kněžnou

kostelík Kunčina ves

rozcestí

skanzen Villa nova


A ještě mě tak napadlo při pohledu na kamarádčina psa - baset je vlastně taková psí koloběžka  - taky v terénu dře podvozek.


Žádné komentáře:

Okomentovat