Štítky

neděle 18. srpna 2013

Na Luisino údolí v Orlických horách

Uhřínov pod Deštnou - Luisino údolí - Podolí - Uhřínov

23 km





Do Orlických hor jsem se vydala nejen na výlet ale hlavně pro členku našeho Hurá týmu, která byla na praxi ve skanzenu v Uhřínově http://www.villanova.cz/ . Je tu centrum experimentální archeologie, středověká vesnička. Doporučuji se zde zastavit, je tu i něco pro děti - kozy a ovečky.
Auto jsem tedy nechala na parkovišti u skanzenu a vyjela s mojí fenkou po žluté turistické kterou jsem ale opustila a jela jen po místních cestách které v mapě byly znečené většinou jako "za sucha sjízdné" a pro "horská kola". Pak jsem se napojila na silnici, ale zde mnoho aut nejezdilo. Dále jsem pokračovala po žluté až k rozcestí Nad sv. Matoušem  kde je turistický přístřešek,a zde si vytlačila koloběžku po červené na vrchol sjezdovky. Odsud jsem se dostala na Luisino údolí a pak zpátky přes Podolí do Uhřínova.








Nad sv. Matoušem


Luisino údolí



restaurace Zámeček


skanzen Villa nova


Žádné komentáře:

Okomentovat