Štítky

neděle 23. července 2017

Sourozenecké tour po stopách rodu

Lichkov - Letohrad - Choceň - Holice - Pardubice

101 km

Kostka



S bratrem jsme se dohodli, že uděláme výlet po stopách našich předků, kteří pocházejí z Orlických hor. Takže jsme se nechali vyvézt vlakem do Lichkova a ve složení koloběžka- kolo pokračovali směr Těchonín. V Sobkovicích jsme naše stroje vytlačili do kopce, asi před 15 lety, jsem tento kopec na kole vyšlápla. Tady jsme vyfotili rodnou chaloupku naší mámy a podívali se na hřbitov na hrob praprarodičů.
Pak už jsme sjížděli na Letohrad a tady se napojili na trasu č. 18. Tady jsme potkali i pár koloběžek. Já se většinou na svých výletech profláklým cyklostezkám vyhýbám, takže koloběžky nepotkávám. Měla jsem radost, že jsme se pozdravili a když můj brácha jim řekl Trhni si tak se neurazili.
Ústí nad Orlicí jsme se vyhli po trase 4046 a pak jsme sjížděli na Bezpráví a opět trasu 18. V Chocni jsme potkali známého a ptali se, kde by jsme se mohli najíst a doporučil nám hospodu u nádraží. Kdybych jela z Ž-týmem a hodnotila jídlo tak by to bohuže byly jen 3 michellinské kostky.
Z Chocně jsme jeli po 4268 lesem a to už nás doháněla bouřka. Naštěstí jsme ale i s menším blouděním stihli přijet do Čermné nad Orlicí, kde jsme měli azyl a přečkali bouřku. Pak už jsem sama pokračovala do Pardubic. Navigace sice ukázala že mám 101 km, ale podle tachometru to bylo 105. A taky čistá doba jízdy 6,37 hodin a průměr 15,9 km/h.

Mariánská skála Mladkov

kostelík Mistrovice

sjezd na Bezpráví

památník partyzána v lese u Borohrádku

odcházející bouřka Veliny

kostelík Veliny

Kuňka - už jsem doma

Žádné komentáře:

Okomentovat