Štítky

sobota 1. dubna 2017

Report z For bikes

V pátek jsem navštívila veletrh pro cyklisty For Bikes.
Tentokrát jsem šla po zavazadlech na koloběžku. Jednak bych chtěla vyzkoušet nějaký ten čundr a také jsem potřebovala brašnu na řidítka kvůli navigaci. Tu jsem bohužel nesehnala, spoléhala jsem na Kostkovic, ale musela bych vyměnit celý představec aby mi tam nové taštičky pasovaly. Takže budu hledat dál, nebo si v nejhorším případě něco ušít.
Ale i tak to bylo pro mě přínosné, nakoupila jsem zdravé lahve a o bikepackingu jsem si popovídala s pány z party Líné nutrie https://microadventures.cz/blog/
Taky jsem vyzkoušela koloběžky od Yedoo a vyplnila soutěžní lístek. Rozhodně další malá koloběžka by se nám hodila. Když jedeme dvě autem se psem, bereme Kickbike a Kostku a s tou už je problém, musíme skládat část zadních sedadel. 









Žádné komentáře:

Okomentovat