Štítky

středa 29. března 2017

Týnec nad Labem - Kolín

Týnec n. Labem - Kolín - Starý Kolín - Týnec n. L

35 km

Kickbike



Ve všední den se mi naskylo volno a tak jsem využila krásného jarního dne a vzala moji Sáru s Kicbikem na výlet.
Autem jsem se dopravila do Týnce na Labem, kde jsem zaparkovala na náměstí a vydala se po zelené turistické směr Kolín. Cesta byla značená jako za sucha sjízdná a sucho bylo, takže se jelo dobře. Potkaly jsme i dva rybníčky kde se Sára s radostí osvěžila a vystoupaly na místo dalekého rozhledu. Pak jsme sjely do Kolína, kde jsem si koupila kávu a v parku jsme si daly oddech. Splnila jsem i výzvu na tento týden - vyfotit grafitti.
V Kolíně jsme našly žluté značení a po něm se vydaly zpět. Tato spodní cesta bylaještě  zajímavější než ta horní, projíždělo se lesíky, kde jem pozorovala párek datlů, zajíce, slepýše, i jedna exotická andulka se našla. Za Starýn Kolínem vede turistická přes lávku zdymadla a soukromé pozemky. Na Lávce byl i nápis vstup zakázán, to mě trochu zmátlo, ale nedalo se nic dělat a musela jsem tam vlézt, nikdo mi ale nic neřekl. Pak se jelo podél Labe, kde to už krásně kvetlo. Jela jsem podle mapy.cz v tabletu a pro jistotu jsem mělai papírovou mapu, ale ta není tak podrobná a jelikož na blízko špatně vidím, tu jsem nepoužila. Že dokážu bloudit i s navigací se ukázalo nejdříve u slepých ramen, kde jsem někomu vjela na dvůr a pak v Záboří nad Labem, kde jsem se chtěla po zelené dostat zpět do týnce, ale uhnula jsem už na první odboče a ne až té druhé. Na rozcestníku jsem viděla, že jedu na opačnou stranu a tak jsem se musela vrátit. Pak už jsem našla správnou odbočku a dostala jsem se k autu. Sára už toho očividně měla dost, i když jsem jí nechávala chvíle na odpočinech, stejně si nelehla a spíš okusovala trávu a oproti plánovaných 30 km se to trošku protáhlo. Je jí již 7 let a tak už budem muset dělat kratší výlety.

















Žádné komentáře:

Okomentovat