Štítky

úterý 8. května 2018

Kutná Hora a okolí

Starý Kolín - Kutná Hora - Kačina - Přelouč - Pardubice 

74 km

Kostka



Na druhý květnový svátek jsem měla v plánu vrátit se zpátky do Hor nikoho, tedy do Lichkova a odsud to vzít na Pardubice. Jenže jsem ráno zaspala, takže bych nestihla vlak, musela jsem svoje plány změnit. Když jsem seděla u plánovače tras, ozvala se Dana co má elektrokolo, jestli někam nejedu. Tak jsem se podívala na vlaky a domluvily jsme se narychlo na cestu do Kolína.
V Přelouči Dana nastoupila ke mě do vlaku a vystoupily jsme ve Starém Kolíně. Nastavily jsme si sice hlas pana Marcela do navigace, ale stejně jsme ho moc neposlouchaly a jely si podle svého. Ten s námi pak přestal komunikovat úplně.
Nejdříve jsme dojely do Kutné Hory, kde jsme se stavily na ledovou kávu ( no nic moc za 75 Kč ) a pak se trošku projely historickým centrem.



Bylo tam ale spousta turistů a tak jsme brzo Kutnou Horu opustily a jely kam nás nohy nesly.
Další zajímavost jsme našly až v obci Jakub u Církvice. Byla zde odbočka na kostel sv. Jakuba.




Románský kostelík disponoval i průvodcem a tak jsme alespoň trošku mohly přispět na podporu obnovy.

Dále jsme to vzaly okolo zámku Kačina a na Týnec nad Labem.




Z Týnce jsme jely naší oblíbenou trasou č. 2 podél Labe a u slepých ramen nechybělo i skoro stejné selfíčko pod dráty jako téměř před rokem.




Pak jsme při protivětru dojely do Přelouče a po odpočinku u Dany jsme pokračovala sama na Pardubice.




Žádné komentáře:

Okomentovat