Štítky

neděle 26. března 2017

Koloběžka tour - Železné hory

Pardubice - Lichnice - Třemošnice - Seč - Pardubice 

88 km

Kostka







 V sobotu se konala tradiční první oficiální projížďka party ekovelo.cz pod názvem Koloběžka tour Železné hory a byl to již 6. ročník. A pro mě 3.
Tentokrát bylo hezké počasí a sešli jsme se v hojném počtu 12 členů. Rozdělením na stroje 2 Miba, 2 Yedoo wolfer a zbytek Kostky.
Na tuto akci jsem se moc těšila, jenže pár dní před tím mě skolil jakýsi moribundus a ještě ve čtvrtek jsem ležela s teplotu. V sobotu se mi silou vůle udělalo dobře, ale nemyslela jsem si, že celý výlet ujedu. Počítala jsem, že s partou symbolicky vyjedu alespoň za Pardubice, v nejlepším případě do Heřmaňáku. Ale opět se mi potvrdilo to, že koloběžka je nejlepší lékař a celý výlet jsem ujela. Ne nadarmo říkám své koloběžce Doktor Kostéčka.
Takže  jsme vyjeli z Pardubic nejdříve do Heřmanova Městce, kde byla první krátká zastávka na náměstí. Tady každý účastník dostal svoji rakvičku pro případ, že výlet nepřežije. Byla plněná krémem, máčená v čokoládě a se spoustou šlehačky.
Pak jsme se ještě vyfotili u hřbitova s povzbuzujícím heslem na zdi.
Když jsme dorazili na Lichnici, část nás se šla podívat na vyhlídku Dívčí kámen a pak jsme vystoupali na hrad, kde je nová rozhledna - zatím uzavřená.
V podhradí jsme opět navštívili hospůdku s obrazem Lenina a skvěle se občerstvili.
Oproti minulým ročníkum jsme si trasu trochu natáhli a sjeli do Třemošnice a pak nakouknout na přehradu Pařížov. Pak jsme se vrátili zpět na Běstvinu a pokračovali směr Seč. Tam už jsme se ale k přehradě z časových důvodů nejeli podívat. No a to už následoval sjezd přes Kovářov a Vápenný Podol k Heřm. Městci a do Pardubic.
V Pardubicích ještě 4 členové pokračovali na Kunětickou Horu aby jim to hodilo 100 km za den. Nakonec udělali cca 110 a tedy všechna čest jim.
edit: doneslo se mi, že ještě jeden člen a členka tohoto dne dosáhli 100 km

rakve a živá a mrtvá voda

optimistické heslo na cestu

koloběžkárna

na Lichnici

1 komentář:

  1. Ano,heslo dne "rakve, živá a mrtvá voda" + "život naš smrtí zaplacen". To beru i jako přespolní :)
    Celkově parádní pohodovka, len tých kopcov by mohlo být vícero :( Jp

    OdpovědětVymazat