Štítky

neděle 24. srpna 2014

Poděbrady - Pardubice ( se zajížďkou do Nymburka)

Poděbrady - Nymburk - Kolín - Kladruby n.Labem - Pardubice

84 km

Kostka



V sobotu jsem vyjela s přáteli Květou a Pavlem na výlet do Poděbrad. Koloběžky jsme naložili na auto a po zaparkování v Poděbradech jsme se jeli podél Labe projet do Nymburka. Pak zpátky tou samou trasou do Poděbrad, tam jsme se občerstvili v hospůdce, navštívili památník vyvraždění Slavníkovců v Libici a Květa s Pavlem mě jeli vyprovodit až ke Kolínu, pak se vrátili zpět pro auto do Poděbrad. Jim ta cesta dala 53 km. Já jsem pokračovala od Kolína po trase č. 2 podél řeky do Týnce nad Labem a odsud po silnici na Kladruby. Tuto příjemnou cestu pastvinami jsem již loni absolvovala na Yedoo. Koníky jsem teď  ale žádné neviděla. Při projížďění Břehů začalo trošku pršet, tak jsem jela po Živanic po dost frekventované silnici a to se mi nelíbilo. Do Pardubic jsem dojela tak akorát, zrovna tam skončila velká přeprška.


pan Hrabal

Nymburk

památník v Libici

trasa č.2

cesta na Kladruby

Žádné komentáře:

Okomentovat