Štítky

úterý 15. července 2014

Na Šerlich po vlastní ose

Uhřínov pod Deštnou - Deštné - Šerlich - Rokytnice v Orl.horách

43 km

Kostka


Po roce jsem vezla Petinu opět na praxi do Archeoskanzenu do Uhřínova v Orlických horách, tedy jsme si sebou vzala Kostéčku na malý výlet.
Start byl tedy v Uhřínově pod Deštnou a tak jsem se dala po silnici přes Deštné na Šerlich. Nechlěto se mi ale jet stále po frekventované silnici, tak jsem se v Deštné uhnula na turistickou cestu a raděli tlačila koloběžku s občasným popojížděním nejdříve po zelené a pak po modré na Šerlich.Zde jsem se občerstvila v Masarykově chatě a pokračovala po Jiráskově cestě hřebenovkou po Orlických horách. Vystoupala jsem na Velkou Deštnou, pak to byl sešup a zase kopeček přes Pěticestí, Mezivrší na Anenský vrch. Tady jsem navštívila rozhlednu, pochutnala si na borůvkách a okolo pevnosti Hanička sjela do Rokytnice v Orlických horách, kde jsem zůstala na noc u kamarádky na chalupě.
Ještě musím napsat, že asfalt z Velké Deštné na Pěticestí byl místy dost vyboulený, takže koloběžka by minimálně drhla, ale mohlo by se stát že při sjezdu se koloběžec zabije, ale většina takových boulí byla značena bílými vykřičníky, takže chválím správu Orlických hor za takové značení.


z Uhřínova do Deštného

Šerlich - Masarykova chata

pohled do Polska

Velká Deštná

sešup z Velké Deštné

Pěticestí

bunkr Průsek

rozhledna Anenský vrch


Žádné komentáře:

Okomentovat