Štítky

pondělí 10. června 2013

Výlet na Zemskou bránu

26 km



Start trasy jsem měla zase u penzionu, projela svojí zkratkou na hlavní silnici do Vlčkovic a tady jsem se napojila na cyklotrasu 4076. Pokračovala jsem okolo několika pěchtních srubů na vrch Adam. Svačinu jsem si dala v Polsku na hraničním přechodu Petrovičky, kde je  nové turistické odpočívadlo. Dále následoval krásný sjezd po cyklo. 4071 do Českých Petrovic a pak na Čihák  Zemskou bránu. Pak jsem pokračovala podél řeky Orlice po modré turistické do Klášterce nad Orlicí. Navzdory dešťům byla cesta celkem sjízdná, jen párkrát jsem musela koloběžku přenést přes bahno. Z Klášterce jsem se vrátila do Pastvin k penzionu.
A večer jsem si jela nafotit osvetlenou přehradní hráz, takže tento den jsem najela 30 km.

moje zkratka

pěchotní srub Na rozhledně

Zemská brána

Pašerácká lávka

Kraví skok

noční přehrada

Žádné komentáře:

Okomentovat