Štítky

sobota 8. června 2013

Pastvinská přehrada - Sobkovice - Nekoř
a zpět
19,5 km


První červnový týden jsem trávala  na  pastvinské přehradě v Orlických horách. Na rekondiční pobyt v krásném penzionu www.pastviny.penzion.com jsem si samozřejmě koloběžku vzala. Tento kraj je pro mne srdcovou záležitostí, pochází odsud rod mého pradědečka, takže si ráda projedu místa svého dětství.
První výlet jsem si proto udělala do Sobkovic na hřbitov předků. 
Začala jsem u penzionu cestou podél přehrady, na Studenecké zátoce jsem zabočila na cyklostezku 4076, která je značená jako za sucha sjízdná. Po vytrvalých deštích předešlých dní cesta opravdu sjízdná nebyla, takže jsem lesem a loukou koloběžku tlačila do Vlčkovic. Zde jsem se napojila na červenou turistickou do Studeného, je značená jako cyklo. 4069. V Bořitově jsem vytlačila na Faltusův kopec a sjela do Sobkovic. Odtud jsem si sjela na Nekoř a pak po modré turistické k přehradní nádrži a zpět k penzionu.


panorama  Kralického Sněžníku

Faltusův kopec u Sobkovic

přehrada z dolního pohledu

Žádné komentáře:

Okomentovat