Štítky

pondělí 10. června 2013

Lichkov - pevnost Bouda - Pastviny

27 km





Přátelé mě s koloběžkou vyvezli do Lichkova a odsud jsem se vydala do kopce na pevnost Bouda, která je jen 2 km pod Suchým vrchem. Cesta  č. 4077 do kopce byla z počátku asfaltová, později lesní a po deštích mokrá, takže jsem  většinu stoupání koloběžku tlačila. Od Boudy je 7 km dlouhý sjezd do Těchonína. Zde to turisté jezdí na horských koloběžkách, ale moje Yedoo city to zvládla v pohodě. Dále jsem pokračovala na Celné a Vlčkovice do Pastvin, kde jsem použila zkratku na přehradu k penzionu abych nemusela jet po hlavní silnici.


výstup na vrchol - v pozadí Králíky

pevnost Bouda

Těchonín


pohled na přehradu Pastviny


Okolo přehrady Pastviny

9 km



Ve dnech kdy stále pršelo jsem se jela jen projet okolo přehrady. Foťák jsem nebrala. A poctivě jsem si všechny kopečky vydupala bež tlačení koloběžky.

Žádné komentáře:

Okomentovat