Štítky

pondělí 6. srpna 2018

Testování koloběžky Kostka Trip

Pardubice - Hradec Králové a zpět

47 km

Kostka

V pondělí jsem se vydala po svých do hradecké prodejny Kostka pro nový blatník. Rozhodla jsem se zakoupit si jen to plechové lízátko, na které lze přidělat taštička. 

Opět to byla příjemně strávená doba na pokecu s nadšeným koloběžkářem Jardou a ještě jsem si mohla vyzkoušet Kostku Trip.






Na příští rok uvažuji o obnově koloběžkové stáje a zřejmě pujdu opět do značky Kostka na kterou jsem zvyklá.
Dostala jsem k vyzkoušení model Trip, který oproti mé koloběžce disponuje předním kolem velikosti 28 '' a zadním 24''. 

Koloběžka měla pro mě dost výhod , ale také nějaké nevýhody. No rozhodně mám o čem přemýšlet.
Mezi výhody patří to, že opravdu jede. Stačí se jednou odrazit a délka dojezdu je větší než u obyčejné Kostky. Délka nášlapu je větší a tak koloběžka dovolí ještě lepšímu protažení zad. Zdá se bytelnější a tak bych se nemusela bát s plně naloženými řidítky jezdit i po horším terénu.

Mezi nevýhody pro mě, je, že je poněkud velká. Se svými 168 cm a 55 kg jsem si připadala malinká. Také to, že ji parkuji v bytě mě zabere víc místa . Zatím se nevyrábí blatníky a jiné obutí. 



Je pravdou, že na čundry se zas až tak nedostanu často jako na výlety okolo komína. Takže za mě zatím připadá v úvahu nechat si postavit individuálně něco z nové řady Tour. 

Nakoupilajsem tedy blatník i taštičku a ještě jsme řešili přidělání cykloláhve. Její vyšší umístění mi více vyhovuje. Jen jsem pak musela držák vypodložit filcem, protože se mi sesunul.

Na zpáteční cestě jsem se vykoupala v Opaťáku a ještě si stihla udělat koloběžci oblíbenou fotku s balíkem slámy.
Někdo si fotí selfíčka, našpulenou pusu či poprsí, koloběžci zase balíky slámy. No a u nás už skoro všecky zemědělci sklidili ale přesto se mi podařilo jedny z posledních na poli vidět. 



Žádné komentáře:

Okomentovat