Štítky

úterý 23. srpna 2016

Hledání Gočárova vodojemu

Pardubice - Rybitví - Lázně Bohdaneč - Srch - Pardubice

25 km

Kostka




 Po téměř 14 dnech vynucené pauzy z důvodů zdravotní indispozice, jsem se postavila na koloběžku ( městské popojíždění  a venčení nepočítám ) a vydala se hledat další objekt výzvy  vodojem. V Pardubicích sice máme v areálu nemocnice také zajímavý, ale ten v lázních Bohdaneč je od architekta Gočára a zatím jsem ho vždy minula. Nevím proč, ale byla jsem si jistá, že bude v lázeňském parku. Ten jsem projela - a nic, pak jsem si na místní mapce našla, že je ve vojenském objektu směr zpět na Pardubice. Našla jsem ho a rychle vyfotila, aby na mě nepřišla ochranka jako na koloběžnou teroristku fotící si tajný prostor.
Ještě jsem v lázeňském parku objevila sluneční hodiny i s návodem na použití, na koloběžku ale nefungovaly - o 2 hodiny se zpozdily. 






Žádné komentáře:

Okomentovat