Štítky

čtvrtek 9. října 2014

Pro kávičku do Borohrádku

Veliny - Horní Jelení - Borohrádek - Veliny

17 km

Yedoo




 Čtvrteční výlet jsme původně plánovaly jet na Kostkách a celý z Pardubic až do Borohrádku a zpět. Ale den před tím mě skolila mírná viróza, a protože na sobotu plánuji opravdu bomba výlet opět s partou ekovelo.cz, půjčení druhé Kostky jsem odvolala abych se mohla léčit. Ve čtrvrtek, tedy den kdy jsem si vzala volno,  mi ale jako zázrakem bylo dobře ( zřejmě po léčebné kúře mléka s rumem) , a den byl krásný, takže mě nic nemohlo udržet doma. Vytáhly jsme alespoň Yedoo a vzaly na výlet naši fenku.
Autem jsme se dopravily na odpočívadlo v lese u Velin a s koloběžkami pak pokračovaly lesem po zelené turistické do Horního Jelení. Odsud zase po žluté a cyklotrase č. 4158 do Borohrádku. Zde jsme navštívily výbornou pražírnu kávy , zakoupily kávičku a ještě chvilku u kávy poseděly. Pak jsme se přes Borohrádek vydaly na novou cyklostezku zpět do Velin.

cesta na Horní Jelení

z Jelení na Borohrádek

Frolíkova pražírna kávy

cyklostezka Borohrádek - Veliny

Žádné komentáře:

Okomentovat