Štítky

neděle 21. července 2019

Prahou na koloběžce

Praha - Zbraslav a zpět

48 km

Kostka



Ještě do nedávna jsem si říkala, že bych v Praze bydlet nechtěla. protože tam, když si člověk chce jen tak vyjet na koloběžce musí nejdříve cestovat metrem aby se někam dostal na výpadovku.
Není to tak docela pravda, jak jsem se na vlastní zkušenost přesvědčila.
Potřebovala jsem si v Praze vyřídit jednu pracovní záležitost a tak jsem si vzala koloběžku sebou. Výhoda Regiojetu je, že bere kola zdarma, jen se musí vychytat kdy, protože má jen tři místa a dost vlaků již je měla obsazená.
Začala jsem tedy na Hlavním nádraží, přes Nuselák si dojela na Vyšehrad.



Pak jsem sjela k Vltavě a po trase A2 dojela až na Zbraslav. Po cestě bylo spousty občerstvovacích stánků, břehy Vltavy byly lidmi využívány k relaxaci. V Radotíné přímo u lávky byla k dočerpání pitná voda. Takový servis u nás "na venkově" nemáme.
Po druhé straně Vltavy po A1 jsem dojela až do Modřan a odbočila na A112 na Chuchelský háj.
Přes Barrandov jsem dojela znovu k Vltavě a dojela si do centra.



Pěší Beskydy

A ještě před tímto výletem jsem navštívila Beskydy. Koloběžku jsem si nebrala, ale pak jsem toho docela litovala. 
Ale i tak jsem zvládla krásné výlety na Lysou horu, Skalku a Ondřejník a také z Pusteven na Radhošť.








Pěší Krkonoše 

Mezi tím mě trošku pozlobilo zdraví, ale jsem špatný pacient a tak když se mi udělá lépe, hned někam vyrazím.
Tak jsem se zase na dva dny dostala do Krkonoš. Přespání jsem měla na Braunových loukách v pronajaté chalupě a tak jsem se se Sárou na místo i zpět dostala ze Svobody nad Úpou po svých. 







Žádné komentáře:

Okomentovat