Štítky

pondělí 31. prosince 2018

Silvestrovské trhnutí a kalendář od Blandine

Pardubice - Kunětice - Pardubice 

16 km

Kostka

 Na Silvestra mi to nedalo a kolobežku jsem vytáhla alespoň
na malé projetí. 

Že jsem skoro dva měsíce na ní kloudně nestála bylo znát.









A právě na Silvestra mi přišel objednaný kalendář od Blandine. Vydává ho Yedoo a k objednání je zde.
Částkou 150 Kč přispějete Blandine na její cestu světem.

Kdo neví o koho se jedná, je to francouzská dívka která sama cestuje s koloběžkou po světě a krásně fotí. Momentálně má Yedoo dragstr, před tím jezdila na Kickbike.
Její stránky jsou ke zhlédnutí tady a já jí moc obdivuji. Chápu to jak cestuje sama , taky si ráda užívám osamělé cesty, ale nocovat sama v divočině bych si asi netroufla.




No a konečně jsem si nadělila vytoužené sněžnice. V sobotu jsem je vzala na výlet do Jeseníku. Ušla jsem na nich v kuse téměř 10 km a druhý den to bylo v nohách znát. 
Ale moc mě to baví, jak se můžu aniž bych si nabrala do bot, brodit se závějemi a čistým sněhem. 







Žádné komentáře:

Okomentovat