Štítky

úterý 18. září 2018

Ze srazu domů

Brodský - Náchod - Třebechovice p. O.- Pardubice

85 km

Kostka





Druhý den, po chladné noci ve stanu u rybníka Brodský jsem se vydala na zpáteční cestu.

Počkala jsem si hezky až na 10 hodinu, kdy hřálo sluníčko, v klidu usušila a složila stan a pokecala ještě s jinými koloběžci. 

Vzalajsem to směr Náchod, protože jsem chtěla navštívit další židovský hřbitov do sbírky. Jeho polohu jsem sice našla , ale byl to první, na který jsem se vůbec nedostala.



Sloužil totiž jako něčí zahrada.
Pak jsem vyjela směr Branžež a můj navigátor Leoš , uzavřený v tabletu lenovo začal stávkovat a posílal mě do horoucích pekel. Dostal sprostě vynadáno a tak jsem pokračovala podle cyklistického značení.

Dojela jsem do Václavic a pak na Črenčice, kde je hezká nová cyklostezka, Bohuslavice a pak jsem zase poslouchala toho idiota v navigaci a ten mě nahnal na hlavní silnici do Královy Lhoty.




Pak jsem to vzala na Třebechovice, kde jsem si chtěla dát na náměstí výbornou ledovou kávu jako z výletu na Brutal Assault. jenže cukrárna byla zavřená, tak jsem si kávu dala až ve zmrzlinárně u Krňovic. Ta už tak dobrá nebyla, nedávali tam šlehačku. Pak jsem uznala , že to nebyl moc dobrý nápad i z důvodu, že mě mírně bolelo v krku po chladné noci. Po velké kávě mě bolelo o poznání víc.

Pak už jsem Hradeckými lesy dojela v pohodové rychlosti domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat