Štítky

sobota 17. prosince 2016

Kalendáře na rok 2017



Kalendáře 2017


Letos se mi sešly 3 kalendáře:

1. Koloběžky od firmy Koloběžíme 
zde jsou fotky samotných koloběžců, kteří svoje milované stroje fotí v akci. Proto má kalendář své kouzlo, koloběžky jsou foceny s láskou, na výletě samotnými uživateli.
Moje fotka je tam také, prosincová, i když ne s některou z mých koloběžek, ale koloběžky kamarádů při noční vyjížďce.







2. Kalendář Cyklovýlety 2017
Stejně jako vloni jsem si zakoupila stolní kalendář vydaný nakladatelstvím Shocart .
Na každý týden v roce je zde popsaný nějaký cyklovýlet po naší vlasti i s mapkou.







3. autorský kalendář
A třetí kalendář je můj vlastní který jsem si nechala vytisknout se svými fotkami z výletů. Jsou zde názvy dní i měsíců v několika světových jazycích a křestní jména.
Pokud by někdo chtěl podpořit tento web, kalendář je k zakoupení zde .



Žádné komentáře:

Okomentovat