Štítky

sobota 26. března 2016

Koloběžka tour - Železné hory

Pardubice - Heřmanův Městec - Lichnice - Úherčice - Pardubice

62 km

Kostka








Zúčastnila jsem se podruhé akce Koloběžka tour - Železné hory, už tedy 5. ročníku pořádané partou ekovelo.cz . 
Letos nebylo tak krásné počasí jako vloni a tak na start nás přijelo jen 5. Cestou se přidala ještě jedna spolujezdkyně, ale zase v Heřmanově Městci se z důvodu zdravotní indispozice odpojil jeden člen. 
Z Pardubic nás provázely malé přepršky a za Heřmaňákem začalo regulérně pršet. Naštěstí v Podhradí u Lichnice jsme se občerstvili v hospůdce. Zpátky to sice bylo povětšinou z kopce, ale zase v protivětru. Cestou tam jsem nejspíš ostatní děsně zdržovala, takže mi do kopce byla nabídnuta na vyzkoušení italská BCSka. No samozřejmě , že to bylo na ní lehčí než na Kostéčce. Dnes mi i na facebooku vyběhl inzerát na její prodej za slušnou cenu. Chvíli jsem na tím uvažovala, že hrábnu do úspor, ale pak jsem tuto myšlenku zavrhla, asi by neměla u mě stoprocentní využití. 
Když jsme se vraceli do Pardubic , přivítalo nás sluníčko. Takže už doufám, že jaro je tady a pro výlety bude lepší počasí.
hrad Lichnice

Vladimír v hospůdce

Železné hory

Žádné komentáře:

Okomentovat