Štítky

pondělí 5. října 2015

Na Obří postele u Zdechovic

Seník - Morašice - Zdechovice - Seník

14 km 

Yedoo






Mám ráda babí léto, nejenom kvůli focení. Letošní podzim zdokumentuji novým foťákem Olympus SP- EE, který jsem si pořídila hlavně kvůli superzoomu a makru od 1 cm. Právě makro využívám na focení bižuterie a superzoom se hodí na zvířátka a krajinky. 
Nový foťák jsem tedy společně s Yedoo vzala na první výlet do přírody. Je to sice větší zátěž než malý outdoorový a hůře se manipuluje. Zastavit, posunout brašnu, vyndat foťák, nejlépe pověsit na krk, sundat krytku objektivu........ S malým to šlo i za jízdy a jednou rukou. Když ale nikam nespěchám a chci si fotit a nikoho nezdržuju, tak mi to nevadí.
Tedy jsem v krásnou neděli vyjela se svojí fenkou na malý výlet na skalní útvar Obří postele. Celá trasa kromě  části Krasnické rokliny byla sjízdná a cesta po silnici nebyla frekventovaná.

rybník na Seníku

Obří postele

v lese - program pop art

roklina
a ještě jsme potkaly krásného kocourka


Žádné komentáře:

Okomentovat