Štítky

neděle 30. srpna 2015

Křížem krážem Potštejnem

Potštejn - Brná - Záměl - Potštejn

14 km

Yedoo






Přesně po týdnu od ujetí 110 km do Potštejna  a zpátky jsem se zde ocitla znova. Pro změnu zase s Yedoo a mojí fenkou. Večer se zde konala akce Rockové loučení s létem a tak jsem to využila, přijela o něco dříve abych si mohla udělat malý výlet po místě, kde jsem trávila dětství. 
Navštívila jsem Modlivý důl, Liščí doly a studánku, Záměl a také jsme se vykoupaly v řece. Nocovalo se na kempu Vochtánka, kde také probíhal fesťák. V noci nám k tomu svíti měsíc z úplňku a  ráno nás vzbudilo nafukování balónu. 

Modlivý důl

koupání u Sopotnického mostu

hrad Potštejn

mariánská studánka ( autorem plastiky je můj strýc )

sv. Marek u hřbitova

úplněk

ráno s balónem




Žádné komentáře:

Okomentovat