Štítky

čtvrtek 5. června 2014

Uklidňovací výlet do Přelouče

Pardubice - Lázně Bohdaneč - Neratov -Přelouč - Černá u Bohdanče -Pardubice

47,5 km

Kostka



Protože dnes přišlo vyúčtování za služby bytu, tak jsem se musela uklidnit výletem. Předsevzala jsem si, že za každou stovku nedoplatku si dám kilometr, no a ve finále mi to hodilo ještě něco navrch. Za to jsem příjemně prožila den a zapoměla na starosti.
Nejdříve jsme jela stezkou 4193 do Doubravic, pak po 4039 přes Lázně Bohdaneč na Neratov a v Březích jsem se ještě jela podívat na Opatovický kanál. Pak jsem se po červené vrátila do Přelouče, kde jsme navštívila kamarádku Danu které vděčím za nápad věnovat se koloběhu. Odsud jsem se vracela do Pardubic přes Lohenice, písníky v Mělicích, Živanice a Rosice. 

Česká Sahara na stezce 4039

kaplička před Bohdančí

odpočívadlo u Neratova

kamarádky kočička

Žádné komentáře:

Okomentovat