Štítky

čtvrtek 8. května 2014

Jeseníky na Yedoo

Ostružná - Ramzová- Šerák - Bělá p. Pradědem -Jeseník

29 km

Yedoo








Na jarní dovolenou jsme si naplánovaly sjet na Yedoo alespoň kousek Jeseníků a tak jsme si našly ubytování v Ostružné na penzionu Ostružník. A hned na sváteční den jsme si udělaly výlet na Šerák.
Cestu z Ostružné přes Ramzovou na Šerák, po červeně značené cestě, jsme si koloběžky většinou vytlačily, poslední část i vynesly. To bylo cca 7 km. Po občerstvení v chatě na Šeráku už byl jen sjezd dolů do Bělé pod Pradědem. Původně jsme z Bělé chtěly jet zpátky na Ostružnou zase lesem stezkou 6208, ale ani nevím jak se to semlelo, asi jsem se při sjezdu kochala, najednou jsem se ocitla na silnici. Naštěstí z toho byla jen boule na koleně a odřený loket. Zraněnou nohou se sice dalo odrážet, ale stát na stupátku už ne, tak jsme si cestu zkrátily po silnici do Jeseníku a odsud se vlakem vrátily na Ostružnou. Doufám že do rána se to zlepší abych mohla pokračovat v Yedoo misi po dalších našich horách.

z Ostružné na Ramzovou

pohled zpět

cesta na Šerák

Šerák

krajina

turistický přístřešek

tady jsem se válela po silničce

A ještě pár fotek, když mě ráno vzbudila naše čubina, že chce v 5,30 vyvenčit. Nejdřív jsem se zlobila, ale odměnou mi byly tyto nádherné výhledy.




Žádné komentáře:

Okomentovat