Štítky

středa 30. dubna 2014

Kostéčka

Asi bych měla přejmenovat tento blog na Moje koloběžky, protože dnes 30.4. 2014 (na Beltaine) jsem se stala hrdou majitelkou Kostky tour 3.



Objednala jsem si ji v ekovelo.cz kde jsem také testovala Mibo Geroy a Kickbike G4. Původně jsem ani o Kostce nepřemýšlela, ale nová verze se mi zalíbila a seděla mi ze všech testovaných nejlépe.
To však neznamená že jsem zanevřela na Yedoo. Moji City budu stále využívat pro pohyb ve městě a na kratší výlety do terénu se psem.
V začátku každého článku tedy bude napsáno na jakém stroji se výlet konal. 

Tak tedy krásný koloběžkový let všem, nejen na Čarodějnice


3 komentáře:

  1. gratulace, nove kostky chvali, tak hodne stastnych kilometru!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, vypadá to, že budu spokojená

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě budeš spokojená....a Trhni si :-) dnes na Pardubickém Dupáíní :-)

    OdpovědětVymazat