Štítky

středa 1. května 2013

Okolo přehradní nádrže Seč
20,5 km





Na první májový den jsem si naplánovala výlet okolo nádrže Seč v Železných horách.
Auto jsem nechala na parkovišti před hrází a vyrazila po žluté turistické vedoucí při břehu nádrže. Po cestě se dalo v pohodě jet, jen asi 200 metrů k chatové osadě se musela koloběžka do kopce tlačit.  Pak jsem musela použít hlavní silnici, ale jen cca 200 m a napojila se na červenou turistickou vedoucí do Klokočova přes Hoješín. V Klokočově jsem se uhnula na žlutou turistickou směr Přemilov. Přes Chrudimku zde vedla dřevěná lávka do lesa, zde jsem se napojila na modrou značku a v Přemilově na dobře značenou cyklistickou stezku č. 4115.  Stezka je značená jako pro horská kola, ale z větší části se na koloběžce po ní dá jet. Co je zde pro kolobežkaře s menším průměrem kola životunebezpečné, jsou lesní kanálky na odvod vody z cesty.  Před každým jsem raději musela zastavit, protože kdyby se mi do něj dostalo přední kolečko, následky by byly fatální. Z lesa jsem vyjela zase u přehrady na Ústupkách. Ještě jsem navštívila hrad Oheb, kde jsem si chtěla najít schovanou knížku http://www.knihobeznik.cz/mapa ale místo jsem nenašla.

cesta kolem přehrady

starý židovský hřbitov

Chrudimka

můstek přes řeku

hrad Oheb

sečská přehrada


Žádné komentáře:

Okomentovat