Štítky

neděle 14. října 2012

Čermná nad Orlicí a okolí
(okres Rychnov nad Kněžnou )
20 km






Vyrazila jsem z Malé Čermné po silnici směr nádraží na Plchůvky, podívat se do obory na jeleny. Pak jsem se asi 2 km vrátila a u drážního domku vjela přes trať do lesa, kde jsem se napojila na modrou turistickou cestu k rybníčku Dolní Pecák. V cyklomapě je tato cesta sice značena čárkovaně, tedy za sucha sjízná, ale část jí tvoří písčitá cesta, takže když je sucho nedá se jet vůbec a část je posypána cihlovou drtí, takže zde by spíš bylo lepší značení tečkované, tedy pro MTB. V Rousínově už navazuje silnice, takže zde je cesta dobrá. V Dolním Jelení jsem se napojila na zelenou turistickou a v zatáčce u hájenky pak na lesní cestu která vede  ke žluté turistické, která je cyklostezkou 4158. Zde cesta vede krásně lesem  kolem studánky. Když jsem vyjela z lesa, jela jsem se podívat k Borohrádku na splav a k Vodní tůni.Pak jsem se vrátila na silnici a po červené turistické a cyklistické 4164 se vrátila do Čermné. 
Původně jsem si myslela že tuto trasu sem ani nezveřejním protože na ní nebude nic zajímavého, ale v lese jsem potkala dalšího koloběžkaře, takže cesty zde jsou asi oblíbené.

cesta k rybníku Pecák

rybník Pecák

cesta lesem

splav u Borohrádku

Žádné komentáře:

Okomentovat